Recenze (22)
WrestleMania XXVIII (2012) (pořad)
Prostě to už nebylo ono... Wrestlemanie z přelomu tisíciletí tu už zřejmě nebudou a to je škoda. Přílišná komercializace na úkor zápasů je taky na škodu. Každopádně pro wrestlingu neznalého fanouška to byla určitě parádní akce. Pro mě jen na jedno podívání.
Dračí doupě (2000)
Jeremy, Jeremy... Tohle snad za potřebí nemáš. Opravdu špatný film.
Bratři jak se patří (2003)
Opravdu netuším, co vedlo Matta Damona, aby kývl na tuto roli... Tohle opravdu nemá zapotřebí.
Terminator Salvation (2009)
Učebnicový příklad vaření z vody.
xXx (2002)
Uvěřitelné asi jako kvalita čínského výrobku... jedna * za ČR.
Mr. Brooks (2007)
Velice příjemné překvapení.
O zapomnětlivém černokněžníkovi (1990)
Jako malému capartovi se mi to moc líbilo...
Milionář z chatrče (2008)
Měl jsem problýmy vůbec snímek dokoukat a několikrát jsem se rozmýšlel zda to raději nevypnu...
Přeber si to (1999)
Dobrá oddychová komedie se spoustou parádních hlášek.
88 minut (2007)
Podle mě nejslabší Pacinův film co jsem zatím viděl. Jeho výkon není špatný, ale naprosto mi nesedí scénář a děj filmu...Pacino má na víc.