Poslední recenze (559)
Zelenáč (2018) (seriál)
1. série - 80 %, 2. série - 85 %, 3. série - 70 %. Po dlouhou dobu téměř doslova bezvadná oddechovka, které se dařilo umístit extrémně sympatické postavy do nápaditých a v rámci žánru zajímavých situací. Postupem času ale všechny tyhle silné stránky trochu ztrácejí na síle a přelom třetí a čtvrté řady navzdory potenciálně silné dějové linii v Guatemale již připomíná jiný seriál typu jakékoliv náhodné kriminálky běžící ve tři odpoledne na Nově.
1670 (2023) (seriál)
1. série - 80 %. Game of Thrones meets The Office. Nečekaná polská pecka, která zaslouženě boduje i v zahraničí a která doufám nezůstane u jedné série.
Jack Reacher (2022) (seriál)
1. série - 80 %, 2. série - 70 %. Tam, kde první série byla relativně nápaditá a zároveň se nebrala tak úplně vážně, druhá obě tahle pozitiva ztrácí a do hlubin béčkovosti se ponořuje mnohem rychleji, než by se mi líbilo. Jestli neprůstřelnost hlavních hrdinů, stupidita záporáků a dramatické oběti vedlejších postav budou v dalších sériích narůstat tímhle tempem, tak potěš pánbůh.
Poslední deníček (1)
Recenze:
Seolgug Yeolcha (2013)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Lásky čas (2013)
Květy války (2011)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Temný rytíř povstal (2012)
Avengers (2012)
Bůh masakru (2011)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Strašáci (2011)
50/50 (2011)
Warrior (2011)
Lovci hlav (2011)
Voda pro slony (2011)
Princ a pruďas (2011)
Všemocný (2011)
Nickyho rodina (2011)
Thor (2011)
Zdrojový kód (2011)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Doktor Smrt (2010)
Inhale (2010)
Antikrist (2009)
Kimssi Pyoryugi (2009)
Pokoj v duši (2009)
Keurosing (2008)
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Nae meori sogui jiugae (2004)
Bin jip (2004)
Povídky z kuchyně (2003)
Oldeuboi (2003)
Boksuneun naui geot (2002)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Zimnice (1995)
Děvče ze sirkárny (1990)
Vincent (1982)
Sedmá pečeť (1957)