Recenze (32)
Avatar: The Way of Water (2022)
Krásné 3 hodinové technologické demo. Kvůli vizuálu bych se na to i podíval znovu, ale s vypnutým mozkem. Ten na to není potřeba. BTW ani ta animace není 100% realistická. Místy to připominá cut scénu nějaké hry, sem tam lze zahlédnout podivný umělý pohyb. Stále to je ale o úroveň výš než cokoliv co tu do teď bylo.
Bacurau (2019)
Hodně osvěžující záležitost v té záplavě dnešní USA produkce.
Pařba v zapadákově (2011)
Dloubání do vlastních očí je zábavnější než tahle "komedie". Dal jsem tomu půl hodiny, víc se nedalo.
Lov lososů v Jemenu (2011)
Podle šablony od začátku do konce, ale jednou se to vidět dále.
Ženy sobě (2011)
Ubohá trapárna kde se hlavní hrdinka chová jako dement. Nepobaví, ale znechutí.
Tohle je válka! (2012)
Poslechněte svůj instinkt, který vám po 20 minutách řekne, jak se vám to ne/bude líbit. Dokoukal jsem jen s velkým sebezapřením a lehkou psychickou újmou. Celek je stejně blbý jako začátek. Z nudné frašky neudělá trhák slušný rozpočet ani dobré technické provedení.
Půlnoc v Paříži (2011)
Milovat 20. léta a Allena, tak by to asi neskončilo "jen" u 4*.
Alois Nebel (2011)
Nakresleno hezky, ale animace podprůměrná. Autorům se nechtělo překreslovat každé filmové pole a tak se často obličeje i postavy hýbou ala South Park. Podobně na mě zapůsobil film obsahem. Atmosféra dobrá, ale celkové vyznění příběhu... nevím, třeba je to tím, že jsem "nečetl" předlohu.
Útěk do divočiny (2007)
Hezký film o pozérovi s inteligencí puberťáka. Hanící konzumní společnost a zároveň parazitující na železniční dopravě a sociální pomoci. Objektivně je film dobrý, ale s hlavní postavou se opravdu nelze sžít a Pennovi bych to nevyčítal. Takové příběhy bohužel opravdu píše sám život. Zajímavé komentáře: Nathalie
Hlavně nezávazně (2011)
Koncert trapnosti. Romantická komedie bez špetky vtipu a romantiky.