Recenze (248)
Osamělý jezdec (2013)
Do tých 100 minút by to dejovo aj vošlo a nemuselo to byť miestami až také nudné. Tých 143 krutých minút bolo fakt utrpením
Světla páteční noci (2006) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 70% l l 3. séria » 90% l l 4. séria » 90% l l 5. séria » 70% l
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Dosť zbytočný film. Podľa recenzie to malo byť o mladej láske dvoch ľudí, no namiesto toho to bolo celých 90 minút pochmúrne a mal som chuť dokonca vyhodiť TV von oknom len aby to už skončilo. Vďaka bohu za A Walk to Remember !
Newsroom (2012) (seriál)
l 1. séria » 80% l l 2. séria » 80% l l 3. séria » 100% l
Hannibal (2013) (seriál)
l 1. séria » 90% l l 2. séria » 100% l
Chicago Fire (2012) (seriál)
l 1. séria » 90% l
Croodsovi (2013)
Pre mňa veľké sklamanie. Dej príliš nudný a zdlhavý
Protiúder (2010) (seriál)
l 1. séria » 90% l l 2. séria » 90% l
Batesův motel (2013) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 90% l l 3. séria » 90% l l 4. séria » 90% l l 5. séria » 80% l
Banshee (2013) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 95% l l 3. séria » 100% l l 4. séria » 90% l