Poslední recenze (13)
Vedlejší účinky (2013)
Vo svojej podstate to asi pôsobí o trochu komplikovanejšie, ako to naozaj je, ale ak sa nedáte odradiť pomalším tempom a zatrhavajúcim sa dialógom z prvej polhodinky, príbeh naberie rýchly spád a nenecháva pri tom veľa nevypovedaného. Škoda, však, že sa takýto menší počin neubral ku koncu vlastnou cestou a je iba variáciou na podobné psychologické drámy. 75%
Spectre (2015)
Je smutné, ak nie je čo pochváliť. Kameru?
Bídníci (1998)
Celkom nešťastná a nie veľmi vydarená adaptácia krásnej predlohy. Postavy sú naivné a jednotvárne, nie je v tom nič naviac, herci sa strácajú a Vy vlastne nikomu nefandíte. 70%
Poslední deníček (7)
TOP10 filmov za sezónu 2021/2022 dočasné
Improvizovaný pohľad na TOP10 filmov za poslednú (slabú) sezónu:
1. The Worst Person in the World
2. Bo Burnham: Inside
3. The Summit of Gods
4. The Alpinist
5. Dune
6. Drive My Car
7. The Rescue
8. Riders of Justice
9. Boiling Point
10. The Batman
MIMO TOP10: The Last Duel, West Side Story, Licorice Pizza, In the Same Breath
NAJPRECEŇOVANEJŠÍ: Encanto / The French Dispatch
NEVIDENÉ: priveľa na vymenovanie