Oblíbené filmy (10)
Kikudžiro (1999)
Letná pohoda! Trošku úchylná fantázia strýca Kitana. Hisaishiho neskutočne príjemná hudba. Dospelí sú niekedy ako deti a to je dobre!
Donnie Darko (2001)
Blade Runner (1982)
Apokalypsa (1979)
Riders On The Storm od The Doors, „višilujúci“ Martin Sheen, zvuk ventilátora prechádzajúci do zvukov štartujúcich vrtuľníkov ... začína veľký trip, končiaci v napalmovom orgazme.
Ed Wood (1994)
Ed bol ďalšie, ješitné, dospelé decko. Mimochodom jeho filmy sú naozaj na prd. Ale PÁN REŽISÉR TIM a PÁN HEREC JOHNNY vyrobili naozaj skvost! Mám to rád ako mohérové svetríky ;-)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Dialógy ako sviňa :-D a tá Kevinova úchylná fantázia! Pre mňa je táto komédia to najzábavnejšie z Ameriky čo som kedy videl. A je fajn, že sa Dante za tých desať rokov ani veľmi nezmenil...