Recenze (231)
Ghost Rider (2007)
Většinou mě Nicolas přiměje zvednout hodnocení, ale tady fakt výš jít nejde. Je to totální hovadina, kde nefunguje naprosto nic, všechno je tak napůl a extrémně přihlouplé .. na tomhle filmu nezaujme ani prd
Hadí oči (1998)
Jak již tu bylo řečeno, o finále tu nemůže být řeč. Je to spíš shoda náhod, jak se to celý vyvrbilo. Ale jinak celkově je to cool ,dlouhý pasáže, skvělý Cage i ten záporák.
Temný případ (2014) (seriál)
Super duo hlavních představitelů, atmosféra ve stylu Se7en, hnedka to vtáhne do děje a člověk chce vědět a vidět víc ! Edit: Po čtvrtém díle už jsem chycenej jak ryba, jediná věc, která mě štve je, že už budou jen 4 díly v téhle sestavě. Pochybuju, že někdo metjůa může nahradit :/
Lapeni v ráji (1994)
Průměrnej rodinnej filmek :) neurazí, Nic je awesome jako vždy.
Johanka z Arku (1999)
všechno špatně, hnus
Frajeři ve Vegas (2013)
Chvílema dost sentimentální, dalo se z toho dostat určitě víc :) každopádně neurazí, semtam pobaví. Takovej napohodu filmek
Forrest Gump (1994)
Zajímavosti: Když Forrest mluví k hipíkům ve Washingtonu, jeho mikrofon je vypnut, když se ho ptají, aby jim řekl něco o válce ve Vietnamu. Podle Toma Hankse řekl toto: "Sometimes when people go to Vietnam, they go home to their mommas without any legs. Sometimes they don’t go home at all. That’s a bad thing. That’s all I have to say about that." 100%
Tak jde čas (1965) (seriál)
už více než 12 000 dílů :D
Vlk z Wall Street (2013)
Tenhle film si nemůže oblíbit každý, jelikož tam oslavujou velkýho všiváka, ale já se bavil královsky. Herecký výkony, hudba, styl kamery, příběh, ženy, peníze, drogy :D všechno funguje na 10/10. Dicaprio si tu sošku za tohle jednoznačně zaslouží, ale záleží jak to ucítěj ty dinosauři, co o tom rozhodují :-)
Král Škorpión (2002)
pěkná žena tam :-) jinak taková relaxačka