Recenze (231)
Heidi Montag Says No to Plastic (2010)
proč je dvouminutové funvid.com video na čsfd ? bah
Rychle a zběsile 6 (2013)
pár scén bylo fakt epic, ale celkově je to prostě opět špatný, nevim co ty lidi na tomhle tak bere
Stážisti (2013)
skvělý tahle dvojka !! povedlo se, nasmál sem se jak zmrd
Pot a krev (2013)
Strašná prdel a nekonečná akce ! Dwayne byl megavtipnej :D
Gremlini (1984)
nejlepší :D
Jak vycvičit draka (2010)
Zamiloval sem se !!! Nejlepsi animak ever :-))
Pearl Harbor (2001)
nikdy bych sám sobě neodpustil, kdybych dal méně než 5*. Pamatuju si na ten zážitek v kině když začal nálet dodnes, datum komentáře tu máte :-)
Iron Man 3 (2013)
nejlepší ironman zatim:) líbila se mi ta propojenost s avengers
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Viděno v Imaxu, což je asi základ toho, proč dávám 4* :-) tahle řežba nemá úchvatnej příběh, ale je suprově zpracovaná, proto doporučuji kino :)
Muž z oceli (2013)
paráda, ale musí být kino !