Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Jeden z mála filmů, kterej mi probíhal hlavou ještě tejden po skouknutí, naprosto skvělej...
Matrix (1999)
Základ sci-fi... teda aspoň pro mě. A nebojim se říct, že film, kterej vznesl celkem velký množství otázek ohledně lidský existence. Zní to trochu naivně, ale stačí prolízt internet...
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Miluju záhady a objevování, tady toho je vrchovatě.
Requiem za sen (2000)
Jeden z nejlepších soundtracků a ten hnus co sem viděl je taky nezapomenutelnej...
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Určitě nejlepší film o mafii ever!
Zlaté oko (1995)
První bondovka co sem kdy viděl, Brosnan nejlepší Bond vůbec.
Tropická bouře (2008)
Dokonalý hlavní herci, neskutečna p*del, tohle mám fakt rád. PS: Komediální potenciál Jacka Blacka NEEXISTUJE... ;-)
RocknRolla (2008)
za poslední dobu sem neviděl nic lepšího :-) krádež peněz rusákům a následná "honička" neměla chybu :-D zamiloval sem se do tohodle filmu...
L. A. - Přísně tajné (1997)
Z tohodle filmu sem byl silně hotovej. Myslim, že můžu říct, že sem zatim asi nic lepčího neviděl...
Ali G Indahouse - Film (2002)
i když mě tu spousta lidí označí za hovado a nevzdělance bez smyslu pro soudnost a cit k filmu, je tohle pro mě jedna z nejzábavnějších komedií, co sem kdy viděl... vopravdu...:-)