Poslední recenze (71)
Nadace - Po probuzení (2021) (epizoda)
Na Nadaci jsem se těšil. První dvě epizody přes pár výhrad nevypadaly úplně špatně. Ale po epizodě páté už je jasné, že tohle je špatný, špatný, špatný. Asimova kniha byla o chytrých lidech, kteří se pomocí rozumu snaží řešit existenciální problémy. Tenhle seriál je o bandě nekompetentních, přesto z jakéhosi záhadného důvodů "vyvolených" emo idiotů, kteří zmateně pobíhají kolem a předstírají, že je baví číst ty stupidní dialogy, které pro ně scénáristé napsali.
The Head Hunter (2018)
Čekáte na seriálového Zaklínače? Už nemusíte - je tady nízkorozpočtový Head Hunter. Výborná atmosféra, absence kašírovaného CGI, jednoduchá hutná zápletka. Tomuhle majstrštyku odpustíte i pár nedotažených detailů, protože s rozpočtem ve výši 30k se tvůrcům podařilo opravdu nevídané. Lepší než 95% současné fantasy produkce.
Teror (2018) (seriál)
Chápu, že pro diváky zvyklé na neustálou akci, výbuchy, "plot twisty" a flashforwardbacky to bude dost nudný. Ale za mě je to skvělej seriál s výbornou, hutnou atmosférou zmaru a beznaděje, slušnou výpravou a dobře vybraným hereckým ansámblem. I toho SPOILER! ... CGI medvídka ... jim odpouštím. Mezi současnými seriály jednička. Kvality vynikly ve srovnání s prvním dílem nové série The Expanse, na kterou jsem se docela těšil, ale zjistil jsem, že se dívám na rozbředlý plastikový akčnák. The Terror je oproti rozmáchlým seriálům dnešní doby kompaktní, konzistentní, solidně vystavěný. A díky bohu za to, že nebude žádná nastavovaná kaše, žádná druhá sezóna.