Oblíbené filmy (10)
Con Air (1997)
Poslední Mohykán (1992)
Kopačky (2008)
Doba ledová (2002)
Vevericka z asi najneinteligentnejsim pohladom s akym som sa stretol v spojeni z dementnym antropologickym lenochodom a sem-tam dobre hlaskujucim mamutom, k tomu este celkom vydareny scenar....a co dostaneme???kvalitnu animovanu komediu pre celu rodinu:-DDfakt vydarene ine ako 5* to ani nemoze dostat
Zelená míle (1999)
city lincujuci epopejny filmik :-) Hromada sympatickych postav, dej, ktory nedovoli odtrhnut zrak od obrazovky. Terajsie zhliadnutie Zelenej mile ma donutilo zamysliet sa ci vlastne existuje nejaky film, v ktorom hraje Tom Hanks, ktory by bol "riadna hovadina" !
Avatar (2009)
moj najlepsi filmovy zazitok roka... a asi aj najkrajsi doterajsi. Dejova linia je sice uz rokmi overena ale to co sa podarilo Cameronovy a jeho timu je nieco uzasne, nevsedne, dokonale, nenapodobitelne ... atd. Nadhera a rozmanitost prostredia a bytosti vyraza dych. Urcite si pravom zasluzil tolku propagandu a naslednu maniu. Urcite pri kazdej volnej chvilke, ked sa nebudem vediet rozhodnut aky film siahnem po Avatarovi. Zazitok s neho ostane dlho doznievat.
Americký gangster (2007)
podivohodne nepodivohodny pribeh. Je naozaj neuveritelne, ze sa tento pribeh naozaj odohral. Velmi kvalitny film a este lepsie herecke vykony. Prijemne sledovania k mrazivym vecerom.
Vetřelci (1986)
Jeden z prvych horrorov, ktory som videl. A jeden z mala filmov, ktory bude mat vzdy miesto v mojich uplne naj. Akcia, napatie, strach, beznadej. Vsetko sa prelina po stipkach. Cameron je "sefkuchar" a presne vie, ktoru ingredienciu kedy pouzit. " Hudsne! Co se to tady deje??? Ja nevim! Ja tu jenom pracuji",
REC (2007)
fuuuu.....takyto koncert srdecnych zastav a nabiehajucich mdlob som dlho nemal. A ze ci vobec niekedy boli??? Mozno len ked mi hrozil vyprask za rozbitu vazu. Genialita panov Reziserov. I na druhy pokus so mnou heglo riadne.