Oblíbené filmy (10)
Rozum a cit (1995)
Můj nejoblíbenější film...skvělý scénář ...Anglie......má oblíbená Jane Austen.....Ema Thompson a Alan Rickman co víc si přát....? Ang Lee natočil skvost....a oskar pro Emu Thompson...pozor za scénář je víc než zasloužený. Dokonale vykreslená doba a já za tenhle film děkuju :o)
Forrest Gump (1994)
Matrix (1999)
Americká krása (1999)
Láska nebeská (2003)
Pýcha a předsudek (2005)
Jsem velký fanda Jane Austen, Pýchu a předsudek mám snad ve všech verzích včetně té Blywoodské. Mám i seriál s Colinem Firthem, myslela jsem si, že jeho pana Darcyho už nikdo nepřekoná, ale to jsem se pletla. Matthew MacFadyen ho vykreslil dokonale, ale největší "hvězdou" tohoto filmi je bezpochyby pan režisér a skvělá kamera. Scéna houpačce je má oblíbená a taky se mi líbí vykreslení vztahu maželů Bennetových s ohledem na tehdejší dobu mi připadá mnohem přijatelnější než ten v seriálu. Citlivá práce.
Samotáři (2000)
Zimní host (1997)
Zamrzlé moře , Skotsko, tichá atmosféra odloučenosti lidských životů ...propadání se sama do sebe..krásný scénář, podle divadelní hry a herecký koncert Emy Thompson a její matky Phillidy Law to vše v režii Alana Rickmana. Jeninečný zážitek, doporučuji...
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Kouzelné, vtipné..a jedne z mála filmů, kde je český dabing jen a jen perfektní