Recenze (8)
Nevinná lež (2019)
Hyenismus nezná mezí.
Kočovníci smrti (1986)
Nevím proč,ale tyhle filmy si mně snad nacházejí.:-D
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Většinou koukám pod vlivem a u tohohle jsem udělal výjimku.Bohužel to byla chyba.
Venušina delta (1995)
Hvězdička za Hrubešovic výstavní lajdáky.
Skinheads (1993)
Surový snímek napsán syrovým perem.Příběh jako takový,je velmi realistický.Mě osobně zaujala myšlenka filmu.Ten,kdo film nepochopil,má smůlu.
Páter Thomas (1980)
V tohle hororu mě dostalo úplně všechno.Pamatuji se,že jsem měl nahnáno už při titulcích.Potom už to jelo ráz na ráz.Akce v rakvi,zvracení střev,vrták v hlavě a ta hudba dělala také své.
Bestie (1993)
Pro mně nostalgie.Čtyři hvězdičky za to,jak jsem si snímek užil kdysi.Herecké výkony sice nebyli kdovíjaké,ale své kouzlo to mělo.
Pouliční gang (1986)
Film Band of the hand (Síla vzepření)je jeden z prvních snímků,ve kterém jsem měl tu čest vidět Langa a Fishburna.Film pojednává o speciálním programu pro speciální delikventy.Jednoduché a klasické béčko,ale své kouzlo to má.Každopádně tento film stojí za zhlédnutí.I když se jedná o béčko,tak je tu nepatrná práce režie Paula Michaela Glasera.