Recenze (53)
6 Days to Air: The Making of South Park (2011) (TV film)
Fajn dokument 4/5. Do takej práce by človek chodil s úsmevom na tvári :D
Zvířecí rekordmani (2002) (seriál)
Pekné spracovanie, ktoré dokáže upútať. Kedysi som si sobotné ráno nevedel predstaviť bez tohto dokumentárneho seriálu. Dokonca aj po rokoch si čas od času rád pozriem nejaký diel.
Farma (2011) (pořad)
Druhá séria ešte zábavnejšia ako prvá a čo sa týka finále, tak podľa mňa lepšie ani dopadnúť nemohlo. Verím, že sa dočkám aj Farmy 3.
Temný rytíř (2008)
Zimmerova temná hudba + chorý Ledgerov výkon = filmový trhák
Zvrácený (2002)
Chaotická kamera, ktorá snímala ani nevedela čo. Miestami mi bolo z toho kolotoča zle. Páčilo sa mi podanie príbehu z opačného konca, za čo by som dal jednu hviezdu a druhú hviezdu by som dal za herecký výkon Monici Bellucci.
Rumový deník (2011)
Jeden z najnudnejších filmov, aké som za poslednú dobu videl. Síce som sa pár krát pousmial, ale pri takej prehnanej dĺžke to je málo. Bohužiaľ, Johnny to z biedy nevytrhol.
Avatar: Stvoření Pandory (2010) (TV film)
Ako skalný fanúšik som doslova skočil po tomto dokumente. Vidno, že natočiť film takých rozmerov akým je Avatar nie je žiadna sranda.
12 opic (1995)
Po dopozeraní 12 opíc som mal z toho taký zmätok v hlave ako James Cole :D
Věc (1982)
Niektoré najnovšie filmy ma nedokážu tak zaujať ako táto hororová klasika, ktorá je síce poznačená vekom, ale jej kvalita svedčí o tom, že aj v roku 2012 ma dokáže pripútať k obrazovke.
Sin City - město hříchu (2005)
Unikátne spracovanie, herecká elita a to všetko majú pod palcom Rodriguez, Tarantino a comicsový veterán Frank Miller. Bez debaty... plusom a zároveň aj mínusom tohto filmu je, že Marv strčil do vrecka všetkých frajerov Sin City a jeho príbeh ma zaujal viac ako všetky ostatné. Tým však nechcem povedať, že pri ostatných príbehoch som sa nudil, ale jednoznačne Marv je pre mňa kráľom Sin City.