Poslední recenze (15)
Nezapomeň na lásku (2013) (TV film)
Zde několikrát zmíněná podobnost s 50 First Dates je zřejmá, ale pouze co se týče příběhu. I přes zjevnou podobnost se především zpracováním jedná o naprosto odlišné filmy. Remember Sunday (na TV hallmark produkci až neskutečně kvalitní) je silný příběh podán vážnou a formou s lehce nostalgickou atmosférou. Navíc je scénář napsán tak dovedně, že romantik si z příběhu odnese naději a pocit štěstí a cynik zase realistickou hořkou pachuť beznaděje. Tudíž každý bude spokojen!
Svobodná umění (2012)
Představoval bych si trochu jiný a méně dospělý konec, ale i přesto jsem nadmíru spokojen a to i z několika malicherných důvodů. Prvím důvodem je, že Elizabeth Olsen se mi ze všech sester líbí nejvíc:-)...Je zatraceně sexy!!! A druhým (a to chci speciálně poděkovat Joshi Radnorovi), že na konci filmu připomněl a vyzdvihl (oproti dnešním s prominutím dementním upírům) pravého a takového upíra jakého mám rád DRACULU od Brama Stokera...díky
My Mad Fat Diary (2013) (seriál)
Britský seriály mám díky svému netradičnímu a dobrému humoru velmi rád (Misfits, How not to life your live, Inbetweeners, IT Crowd ...Ale pardon - toto dílo neni vtipný ani trochu...Jediná postava neni sympatická...I ta jedna hvězdička mi příde moc...To už jsou mnohem lepší povrchní US seriály s obsazením nepřirozeně krásných postav do všech rolí...To člověka aspoň baví...