Poslední recenze (20)
Volver (2006)
volver a kika...zatím mé dva nejoblíbenější filmy od španělského maestra...film o ženách nejen pro ženy....děj vážný i odlehčený, tragický i komický....no a do toho všeho Penelopa a španělská scenérie....nemůžu chtít více...
Kika (1993)
tuším, že můj šestý Almodóvarův snímek..a nejstarší....a příjemně překvapen musím říct, že snad i nejlepší...i když vím, jak ošidné občas bývá srovnávání....ano, děj je přeplácaný spletenec....ale je to na škodu? Vůbec ne...vykreslení postav jak už bývá pravidlem fantastické...krásná, dobrá a prostá duše Kika...vše okolo ní jakoby jen poletovalo a naráželo na její auru...
Čas (2006)
první půle filmu solidní....kam až je člověk schopný zajít, aby si udržel svou lásku....jak nepřekročit hranici? žádná kniha ani zkušenosti vám jako dokonalý průvodce neposlouží...a nezbývá než říci: ještě že tak.....ovšem druhá půle mne začala nudit...děj se začíná naprosto zbytečně komplikovat až se ukomplikuje...