Recenze (157)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Tohle už jsem někde viděl..... A tamto bylo lepší.
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Jedna hvězda za kozy
Příšerky a já (2010) (seriál)
Je mi strasně trapně za herce....
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
Masakrrrr....
Equalizer (2014)
Old-school!
Interstellar (2014)
Imax Flora. Nevím proč se tu tolikrát objevuje uplakané scifi. Pláče se tam kde má, kdo má děti pochopí. Ale k filmu, vizuální bomba především co se vesmírných děr týká. Výborný scénář a dobrý konec vůbec nevadí. I ten časový paradox jsem schopen odpustit, tomu se nevyhne skoro žádný film o cestování v čase... drobné výtky k Imax projekci, monumentální pasáže doplněné hudbou jsou dost přepálené, sice jsem si zvykl, ale zbytečně hlasité. A Zimmer tentokrát dost jednotvárný, ale přesto mi hlavní motiv zní v uších doteď. Ale za mně rozhodně film roku.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Tak tohle byla brutální sračka. A kdo na konci filmu musí opakovat filmy předchozí? Tak to už bylo i na mne moc. První díl je proti tomuhle monstrózní veledílo....
300: Vzestup říše (2014)
Oproti prvnímu dílu jen seriálová nástavba... Škoda
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Zatím za 3* a marvelovská odpočinkovka.. A teď trocha brekotu: už se těším až 3D vlna chcípne, tohle jsou pokusy na lidech... bohužel akční scény, rychlý střih v kombinaci s roztřesenou kamerou, jsou nekoukatelné. Až si akční scény projedu ještě ve 2D verzi, potom bude hodnocení objektivnější.
Hunger Games (2012)
Na večer k pivku dobrý. Ale moc jsem to těm cvičeným zabijákům nevěřil, tvářili se až moc tvrdě.... a jedno velké mínus za hlavního hrdinu, vůbec k tomu nemám vysvětlení, ale je mi zle když se na něj musím dívat.