Recenze (157)
Jumanji (1995)
Film mého dětství, dobrodružná akce plná skvělých nápadů:)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
První řada byla fajn, napínavá tajemná a depresivní, za mě 4 hvězdy. Bohužel momentálně jsem na konci druhé série a stalo se z toho jako ostatně většinou natahované dílo, plné zpomalených momentů na protáhlé ksichty, plné nelogických scén, spousta zbytečných návratů do minulosti a pořád se nad něčím brečí dlouhosáhle fylozofuje. A druhá řada mi seriál otrávila, že jsem se seriálem skončil. Kdyby udělali nadupaných 15 epizod a zakončili to, tak paráda, ale co proboha chtějí řešit ve 3. a 4. řadě. Strašnej nesmysl.....
Traktůrek Ferda (2016)
Pro děti je fajn, ale ponaučení na konci je to, že můžete s klidem ukrást něco někomu jinému i když si to poctivě koupil a je to vlastně v pořádku...
VysokáSexyBlond (2012) (TV film)
Udrželo mě to u TV ještě po půlnoci a byl jsem zvědav, jak to dopadne. A přišlo mi to hodně reálné, neříkám že každý by hned střílel, ale chápu že žárlivost a troška představivosti dokáže udělat divy a člověk, co tomu propadne už se veze. Hlava je svině... Naprostý souhlas s komentářem Ukrizku
Terminátor: Temný osud (2019)
Je to taková dvojka pro dnešní generaci. Náhrada za Johna Connora mi teda neseděla vůbec. Vůbec její přeměna na drsnou velitelku armád, nevěřil bych jí ani slovo. Úděsný výběr herečky, jak už tu někdo napsal, hlavní hrdinka a hlavní herec by se hodili spíše do naivní telenovely ne do temného osudu. Hlavně že má každý vyžehlený ksicht a dokonalý účes. A všechno digitální, ach jo. Tohle už bohužel není Terminátor a už vůbec ne Temný osud.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Už jim ty perfektně vyhlazené tvářičky, jak herců, tak robotů nevěřím. Město je jedno velké smetiště, ale všichni jsou pěkně umytí, vystylovaní, krása pohledět. Asi bych chtěl, aby to bylo špinavé a víc přirozené. Jděte už s tím rychlým digitálem do prdele. Kdyby to bylo natočené stylem Mad Maxe a s minimem té ukrutné lásky, mohlo to být fajn.
Solo: Star Wars Story (2018)
Tak je to stále jediné Rogue One, které mě nadchlo. Nová trilogie, slabota a teď Han Solo, který mě vyloženě nudil. Většina filmu na mě působila na sílu tvořená, takže za mě jen slabá oddechovka... Ach jo
Jessie (2011) (seriál)
Proboha a pak nemají být děcka dementní....
Thor: Ragnarok (2017)
Krok směrem ke Strážcům galaxie, byl výborný nápad a já se královsky bavil. Až mi chvilku přišlo, že jsem šel na komedii. Herci výborní a evidentně si to dost užívali. Oproti DC bych řekl, že podstatně lepší efekty.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Taj jsem tomu dal 2 šance a ani jednou jsem se nezasmál, nějak mě to minulo a hlavně dost nudilo.