Recenze (58)
Neuvěřitelně pravdivé dobrodružství dvou zamilovaných dívek (1995)
Byť záverečná scéna takmer klišé, nič iné sa ani nehodí do tohoto dobrodružství... veľmi príjemný film a napriek tomu, že som prvú polovicu pozerala po anglicky s francúzskymi titulkami (neviem ani slovo po francúzsky) a druhú som vkuse prestavovala časomieru na českých, nemohla som prestať pozerať :-) Určite patrí medzi filmy, ktoré treba vidieť!
Lemra líná (2006)
A pol za Zooey :)
Květ pouště (2009)
Tí, čo čítali knihu môžu byť sklamaní - udalosti sú trochu prekrútené a hlavne nedokrútené. Podľa toho, čo som čítala, si myslím, že sa dalo z filmu vyťažiť viac... škoda.
Noc v muzeu (2006)
Film nie je na 5*, ale námet, efekty a niektore vtipy (ale nie tie plánované) ma úplne dostali! Jeden z mála filmov pri ktorom som sa schuti smiala :))
Něco jako láska (2005)
Herecké obsadenie a výborná hudba urobili pre mňa z obyčajného romantického nadpriemerne dobré (na tento štýl filmu) :-)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Napriek tomu, že filmom s DiCapriom sa vyhýbam širokým oblúkom, bol tento zážitok fantastický.. kebyže neviem koho hrá, nespoznala by som.. Depp je môj oblúbenec a štýlom, ktorý hral, mi pripomínal Arizona dream (staršia žena, mladšia žena, mlčanie v patových situáciách,..). Scénky naznačujúce starostlivosť o brata na konci trochu vŕzgali, lebo každému už bolo zrejmé aká je Gilbertova úloha... no a posledná minúta - klasika, škoda slov :-) Celkový dojem však výborný, pohodu akú vie nastoliť Depp a neuveriteľná metamofóza DiCapria na jeho úlohu nemôže odomňa dostať inak ako 5*
5x2 (2004)
Sofia vystihla to, na čo som márne hľadala slová :-)
Až tak moc tě nežere (2009)
Prvá polovička filmu je príliš pomalá, ale ta druhá dojem dobre napraví.
Keith (2008)
Na tento film som sa po prečítaní komentárov tešila a o to viac ma asi sklamal. Herci sú sympatickí, ale príbeh mi príde ako "cez kopirák" od filmu A walk to remember z roku 2002 s výmenou pohlaví. Neviem či to bolo mojou nepozornosťou, ale tajomného Keitha mystifikovali až príliš ("prvý odkaz" mi prišiel vzhľadom k ďalším udalostiam vcelku odveci - kebyže nájdeme miesto toho vec súvisiacu s "druhým odkazom", tridsať minút filmu by stratilo tajomno). Ak chcete vidieť dobrý film rovnakého žánru, odporúčam skôr A walk to remember, ktorá pohladí viac, aj keď je koniec trošku americky dosladený :-)
Dlouhá cesta (2002)
Jeden z pramála filmov, z ktorých si pamätám konkrétne scénky - nápady, ktoré som nikdy predtým a nikdy potom vo filme nevidela. Nech je akokoľvek presladený, z romantiky je to už niekoľko rokov moje naj!