Recenze (512)
Transformers: Zánik (2014)
Dám štyri, a viete prečo? Včera som mal neskutočne blbú náladu, mal som chuť niekoho zbiť, alebo niečo roztrieskať, a ... Michael to spravil za mňa, ja som len vypol šedú kôru a vychutnal si tento kovovo-dinosaurí(:-)) meganámrd! 72%.
Na hraně zítřka (2014)
Súhlas s larelay a ešte o hviezdu menej! Asi sme sa dívali na iný film! 44%.Ano, ano zmes Na hromnice, Aliens a Ryana...aj tak sa dá natočiť film...
Velký draft (2014)
Pre mňa, ako veľkého fanúšika tejto nádhernej hry je to ako balzam na dušu! Nahliadnuť do zákulisnej politiky týmov NFL bolo veľmi zaujímavé. Costner vládne, Jennifer skôr hrala druhé husle...75%.P.S. škoda len, že pred pár rokmi "stiahli" z vysielania seriál HBO "NFL", ktorý ukazoval pravdivý život hráčov NFL, doping etc...
Godzilla (2014)
Jediná fakt dobrá scéna( s hodinkami - fakt sánka dolu) je žalostne málo na štyri. Ale dobre - vylepšený Pacific Rim...56%.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Jedných z najkrajších 100 minút môjho filmového života!!! Díval som sa "SRDCOM"!!!1000%.
V zajetí démonů (2013)
Jednoznačne najslabšie z Wanových troch vecičiek. Žiadne Waf efekty podľa mňa neboli...62%.
Konzultant (2013)
Neskutočne nudná zlátanina s dvoma dobrými scénami(jedna z nich je "sumeček":-)) a neuveriteľne mdlými hereckými výkonmi celého ansáblu! Ridley nám zrejme na staré kolená zdementieva...43%.
Rozbitý svět (2012)
Až príliž sa všetko j..e v tomto filme! Skutočný život podľa mňa nie je taký, raz si hore a raz dolu...55%.
Královská aféra (2012)
Na päť to nemá, ale zasa svieži závan zo severu! Takže za štyri, a Mads vládne! 77%.P.s. dánština je zaujímavý jazyk!
Noční jízda (2013)
Výborný anglický thriller môže byť aj o dvoch ľuďoch - ale jedným musí byť Steven Knight a druhým TOM HARDY!!! 87%.