Recenze (33)
Cizinci ve vlaku (1951)
Tahle Hitchcockovka mně fakt dostala.Bruno je perfektní role,takhle někoho pomatenýho jen tak nepotkáte.Samozřejmě má vše promyšleno do detailu,tak jak jsme u filmů mistra Hitchcocka zvyklí.Jen asi nepočítal s tím,že mu zapalovač padne do kanálu a nebo,že se kolotoč roztočí na plné obrátky.To jsou fakt skvělé scény.
Miss Potter (2006)
Já jsem si miss potter pustil poprvé na svátky vánoční a proto asi ty 4*.Je to taková příjemná změna vidět taky něco jiného než ty zaběhlé pohádky,které tu můžem vidět rok co rok.Spojení Renee a Ewan opravdu funguje o čemž jsme se mohli už přesvědčit v Reedově Kašlu na lásku.
Big Lebowski (1998)
Takže asi takhle:každý rok na vánoce musím mít pod stromečkem vodku,kahluu a smetanu.No a jakmile jsou dárky rozbaleny a vánoční stres se uklidní,tak já namíchám bílého medvěda a pouštím film.Natáhnu se na otoman,popíjím medvěda a hlavně dávám pozor abych ho nerozlil na tepich,co je podemnou.Po zhlédnutí filmu a pár kalichů bílých medvědů se naložím do vany.samozřejmě se zamknu,protože bych nerad aby mně do vany skočila nějaká kuna nebo fretka.na závěr se ještě podívám do záchodu jestli tam nejsou nějaký prachy a jdu spát
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
Asi nejlepší ponorková bitva co jsem viděl.Film má pouhých 90 minut,takže utíka velmi svižně.Výkon Clarka Gambleho v roli kapitána Richardsona je přímo bravurní a Burt Lancaster ,ten snad zklamat ani nemůže.Pro mě nezapomenutelná je scéna s vynášením odpadků z ponorky.
Válka nevěst (2009)
Co dodat: komedií jako je tahle se na nás valí plným proudem a diváci jako jsem já už jsou tímhle žánrem přehlceni.Samozřejmě jsou tu i nějaka pozitiva:Kate a Anne.Myslím si,že v obou dámách je větší potenciál než hrát v..... Mimochodem Anne už to párkrát potvrdila.
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Parádní komedie, i když jsem se u ní tolik nenasmál třeba jak u Banánů.Woody hral suprově,jakmile jsem ho viděl v převleku šaška nebo v bílém převleku když se chystá ke seskoku jako spermie jsem se válel smíchy.
U konce s dechem (1960)
Belmondo je frajer jak má být a jeho způsob jak okouzlit ženu je ještě lepší.Dialogy mezi ním a Jean Sebergovou mně fakt pobavily.Když jsem film zhlédl poprvé chtěl jsem si koupit klobouk jak má Belmondo.
Silverado (1985)
V 50. a 60.letech se na nás hrnul jeden western za druhým.S končícíma 70.létama nastal uplný úbytek westernů,proto taky silverado přišlo velmi vhod.Je to opravdu příjemná změna vidět v rolích kovbojů,honáků a šerifů herce jako jsou K.Kline,S.Glenn a J.Cleese.A abych samozřejmě nezapomněl na K.Costnera,kterýmu je tu teprve třicet let a hraje tu ztřeštěnýho bráchy S.Glenna.
Banáni (1971)
Woody Allen je opravdu ve svém oboru jednička.Parodie u které jsem se smál od začátku až do úplného konce a pak ještě pár dní poté!Fielding Mellish(Woody Allen) už delši dobu hledá dívku nebo ženu.Pak jednoho dne u něj zazvoní aktivistka Nancy,která mu kompletně změní život.
Třetí muž (1949)
Výborný thriller-opravdová klasika film-noir,kde se mně moc líbil O.Welles.Ve filmu se sice objevuje až v druhé polovině,ale i přesto jeho role je tu opravdu nezapomenutelná.Mimochodem konečná honička v kanálech pod Vídní přidáva filmu určitě jednu hvězdičku navíc