Recenze (3 029)
Galaxy Quest (1999)
Jó, tohle se neokouká snad ani po dvacáté
Kat (2004)
Travolta hraje přesvědčivě, tak přesvědčivě, že přesvědčil i mě:-)
Mnichov (2005)
Úžasný film, který pana Spielberga svou kontroverzností mohl sméct do odpadlického tábora, ale on to přijal a probojoval se až k vítězství.
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Kdyby byla lepší choreografie zápasů, větší výprava, režisér a herci z jedničky, bylo by to určitě lepší, ale i tak...
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Rozhodně nejlepší adaptace počítačové hry a zaručeně propracovaná fantasy
X-Men (2000)
Důkaz, že klasika se zfilmovat dá se ctí
Nový Karate Kid (1994)
Zbytečný film, který zachraňuje přítomnost pana Miyagiho.
Želví nindžové (1990)
Já to prostě miluju
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Dost jsem se obával, aby se T3stal důstojným pokračovatelem hlavně T2, protože ten byl epochální. Obava se nevyplnila, a film jsem viděl snad třicetkrát, což go řadí na můj osobní žebříček oblíbenosti.
Batman a Robin (1997)
Joel poslal na dlouho do kopru celou Burtnovu myšlenku a dokonalost, zahrabal ji a hlínu pořádně zadupal, ale důkazů o genialitě 1.dvou dílu je stále dost. Za mříže s ním.