Oblíbené filmy (10)
Fontána (2006)
Vzpomínky na lásku (2004)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jedno z mála pokračování, které zastínilo předcházející díl. Mimojiné. Zároveň je to podle mě nejlepší scifi thriller, který kdo natočil. Já nemám co vytknout. Díval jsem se na něj jako malej kluk a strašně sem se bál. Díval jsem se na to po 20 letech a bál sem se úplně stejně. Velkej respekt.