Oblíbené seriály (10)
Sirens (2011)
Skvelý seriál plný vzťahov, strachu a priateľstva s úžasným soundtrackom a príjemnými hercami, pobavil, rozplakal...Obsiahol proste všetko, čo do dobrého seriálu patrí.
Miranda (2009)
Rehocem sa ako blázon, aj keď miestami len od trápnosti...no napriek tomu ma Miranda baví...občas sa však za ňu musím hanbiť.
Být Erikou (2009)
Osmý smysl (2015)
Black Books (2000)
Jak nežít svůj život (2007)
Päť dôvodov prečo si pozrieť tento seriál: 1. Hlavná postava je totálny magor, vymyká sa zaužívaným pohľadom na hlavné postavy. 2. Je to neskutočne vtipné, britským spôsobom. 3. Veci, ktoré Vás rozčuľujú Vás zabávajú. 4. Laura Haddock je úplne úžasná. 5. Sleep!
Beaver Falls (2011)
Vychovávat Hope (2010)
Šťastné údolí (2014)
Znovuzrozeni (2012)
Už som dlho nevidela nič, čo by malo tak prepracovanú atmosféru. Úplne sa Vám to zažerie do tela a zimomriavky Vám budú behať aj v nose. Nádherné úvodné titulky Vám načrtnú o čo ide, ale prehrýzť príbehom sa musíte sami. Hudba je neskutočná, strašidelná. Herci sú krásni a nadpozemskí.