Poslední recenze (24)
Tvář vody (2017)
Zajímavé, jak tento film nepřichází s ničím novým či zajímavým. V úvodu Amélie? V utajovaném objektu je celkem pohoda, dá se leccos. Dal bych i méně, ale řemeslně je to dobře odvedené. Ve výsledku mi to přišlo jako ztráta času.
Černý déšť (1989)
Je to natolik blbé, nereálné a plné stereotypů, že to skoro doporučuji a dávám o hvězdu navíc. Hudba odpovídala roku 1989 (takže se musíte usmívat), ale v jeden moment jsem zbystřil, nějaký kus zněl dost dobře a nadčasově. A hrdinu nemáte, neboť Michael D. je vskutku na pár facek.
H (1998) (seriál)
Tohle si zaslouží lepší H-odnocení a tak dávám 5*, přestože ne všechny díly jsou povedené, to je však u seriálů normální. Trio Judor-Bedia-Debbouze je skvělé, musíte na to ovšem koukat v originále, jinak se obávám, že to musí ztrácet. Hlavně Judora jsem si oblíbil, když např. ve Wrong Cops piluje tu svoji skladbu a nabízí ji pak vydavateli, nebo třeba jeho dialog s Bediou v autě, když Bedia vypráví vtip o mracích (film Steak).
Poslední deníček (1)
Deníček?
... ten ať si píše Helga!