Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Firefly (2002)
Osmý smysl (2015)
Seriál který nemá obdoby. Hned ho posílám do topky.
Hvězdná brána (1997)
Červený trpaslík (1988)
Metalocalypse (2006)
Ajťáci (2006)
Spaced (1999)
Hra o trůny (2011)
Da Vinciho démoni (2013)
Vždycky hodnotím seriály až po shlednutí všech dostupných epizod... Viděl jsem první sérii a hned si musím Da Vinciho přidat do oblíbených ( sbohem Big Train :( ) a ohodnotit. Co říci závěrem...např. opravdu povedené dobrodružství... EDIT: druhá sérka je ještě lepší. Proč tam sakra nemohli šoupnout Ezia... :D