Recenze (117)
Tělo nezná hranic s Chrisem Hemsworthem (2022) (seriál)
Původně jsem dal 4 hvězdy. Ale po posledním dílu....... mělo to fakt sílu. Paráda.
Top Gun: Maverick (2022)
V poslední době je celkem BOOM pokračování filmů, které kdysi byli dobré, měly úspěch, ale nové pokračování nejsou nic moc. Tady tohle není ten případ. Tenhle film se opravdu povedl.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Prvnímu dílu se to nerovná ani hodně z daleka..... ale to už jsme si u Murphyho celkem zvykli, že poslední roky netočí už nic moc. Dále se mi na filmu nelíbí, že je velice rasistický...... prakticky žádný bílý herec tam nehraje..... a když už náhodou jo, tak ho hraje černoch.
Jurský svět (2015)
Ty brďo tak ten příběh hodně přehnaný. Používat Velociraptory jako cvičené psy...... A ten hlavní dinosaurus tak inteligentní že si uvědomí že umí si sám snížit teplotu a ví že existuje technologie, která ho zaměří v kleci, tak se díky tomu schová...... to mi prostě přišlo moc přehnané.
Fakjů pane učiteli (2013)
Jako příběh byl dost předvídatelný, ale jako oddechovka to nebylo vůbec špatné.
Kapitán Phillips (2013)
Film fakt dobrý, o to víc, že je podle skutečné události, ale je fakt zbytečně příliš dlouhý. O něco zkrátit a naprostá pecka :)
Motorkář (2011)
Film celkem slabota. Jsem motorkář a proto tyto filmy vyhledávám, ale tohle mi nic neřeklo. Děj celkem o ničem, spíš než jako akční mi to přišlo jako komedie. Doufám, že neznalci po zhlédnutí tohoto, si nebudou myslet, že motorkáři se podobaj tomuhle :)
Nezlobte mimozemšťany (2008)
Parodie mám celkem rád, ale tohle je fakt odpad!
Bikie Wars: Brothers in Arms (2012) (seriál)
Po prvním dílu jsem si říkal, že to není nic moc. O moto scénu se celkem zajímám a ten jejich prezident mi přišel dost trapný. Od třetího dílu to ale začlo být fakt lepší a nakonec ten seriál tak špatnej nebyl. Nesmí se to ale srovnávat se SOA, protože na to to vážně nemá :)
Volný jako pták (2008)
No nic moc. Jako vím, že angličani mají svůj styl hůmoru, ale plno jejich věci, jako např. Červený trpaslík, mi sedí a líbi se mi. Tohle ale nebylo fakt nic moc. V tomhle dávám přednost Americe. Divočáci baby :)