Recenze (54)
Duna (2021)
Natočené krásne, technický úchvatné, temnejšie ako kniha čo je mi sympatické. Ale čo z toho keď Gurney Halleck nezahral na svojej balisete :(
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Dosť slabota oproti skvelej dvojke. Pekne sa na to pozerá a má to dobré momenty ale miestami je to už dosť uletené. Hlavne pasáže v ruskej základni boli strašné a miestami som myslel, že pozerám paródiu na Stranger things. Ale pekne sa na to pozerá, atmosféra leta v Hawkinsu vynikajúca , postavy nesklamú. Nebolo to až také zlé ale pre mňa zatiaľ najslabšia séria. Snáď 4ka zasa trochu pritvrdí a potemnie.
Křižovatka (2004)
....a žili šťastne, až kým nepomreli
Jako v bavlnce (2020)
Nebolo to zlé ale myslím, že v podaní Španielov alebo Dánov by to bolo o level lepšie. Takto slabšie 4*.
Hornblower - Vévodkyně (1999) (TV film)
Elegancia a úroveň podporučíka Horatia Honblowera nepozná hraníc a aj po pár dňoch vo väzenskej jame ho vytiahnu dokonale oholeného.
Tenet (2020)
No dúfal som v pecku ale mal som trochu obavy, predsa Nolan je už dosť veľký hitmaker a síce Inception alebo Interstellar boli zaujímavé filmy ale dosť tam už bolo cítiť vôňu popcornu. Moje obavy však boli neopodstatnené a je tu asi najväčšia Nolanova bomba od Mementa. Príbeh je síce ala 007 a béčko ako vyšité ale nečakal som ,že to bude podané tak nekompromisne. A tak moja pseudointelektuálna filmová duša si pochrochtala blahom. Priznám sa ,že som z toho mal dobrý bordel tesne po projekcii. Ale nejaká hodinka dve premýšľania a všetko do seba viac menej zapadlo. V podstate sa trochu čudujem ,že Nolan mal odvahu vypustiť niečo takéto do sveta v dnešnej dobe a má môj veľký obdiv. Je pravda ,že prvých 20 minút som sa ukrutne nudil a pravda je aj ,že o postavách sa okrem mena takmer nič nedozviete ale potom keď sa to začalo zamotávať , invertovať, rewindovať a oblúkovať tak ma to prikovalo do sedačky a nechal som sa unášať a čakal som,že čo a hlavne AKO sa ďalej bude diať. No dosť bolo oslavných ód , reálne to je takých slabších 5* ale v dnešnej konzumnej dobe vypustiť niečo také chce gule. A hlavne mozog vymyslieť niečo nové čo sme ešte nikde nevideli.
Joker (2019)
Tak po Watchmen a Loganovi je filmový komixový svet zase o niečo dospelejší. Realistický prerod z trocha vyšinutého neškodného klauna na revolucionára a bojovníka proti systému a elite. Neviem ako vy ale celý film som Arthurovi fandil a úplne som chápal jeho nasranosť na svet. Keby som žil v Gothame tak určite by som sa pridal k Jokerovi a stal by som na námestí s maskou. Myslím, že tento film by si mal pozrieť aj Batman.
V pasti - Epizoda 2 (2016) (epizoda)
No posralo sa všetko čo sa dalo. Andriho čaká veľa práce.
InstaQueen (2019) (pořad)
Videl som iba reklamu...
Jiný život - Myslím, že jsme sami (2019) (epizoda)
1* za smrt postavy, ktorá ma od začiatku neskutočne vytáčala.