Poslední recenze (17)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
V podstatě film o ničem. Navíc kouzelník se přepravuje z Anglie do Ameriky lodí plnou mudlů. Za mě rozhodně ne!
Terminátor: Temný osud (2019)
Hvězdička dolů za scénu v letadle. Jinak nejlepší terminátor od dvojky. Linda H. je i v šedesáti pořád stejně drsná a Arnie nezklamal.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
4,5 hvězdy Půl hvězdy dolů za naprosto zbytečnou dějovou linku Finn-Rose. A divnou scénu s Leiou. A chybějícího Hana. Jinak super, o dost lepší než předchozí díl. Kylo konečně řádný padouch, Luke má grády a scény Rey a Luke mají grády. Jasně, na starou sérii to nemá, ale to asi nic :-) Já jsem spokojena.