Recenze (17)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
V podstatě film o ničem. Navíc kouzelník se přepravuje z Anglie do Ameriky lodí plnou mudlů. Za mě rozhodně ne!
Terminátor: Temný osud (2019)
Hvězdička dolů za scénu v letadle. Jinak nejlepší terminátor od dvojky. Linda H. je i v šedesáti pořád stejně drsná a Arnie nezklamal.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
4,5 hvězdy Půl hvězdy dolů za naprosto zbytečnou dějovou linku Finn-Rose. A divnou scénu s Leiou. A chybějícího Hana. Jinak super, o dost lepší než předchozí díl. Kylo konečně řádný padouch, Luke má grády a scény Rey a Luke mají grády. Jasně, na starou sérii to nemá, ale to asi nic :-) Já jsem spokojena.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Tři hvězdičky za to, že se jedná o Star Wars a jedna za to, že to J. J. vlastně nepokazil. Film od fanouška pro fanoušky (což mně jakožto fandovi nevadí). Ale teda jedno "issue" tam mám!
Marťan (2015)
Škoda, že se nakonec tolik báli předlohy. Já bych snesla více sprostých slov i mozkových pochodů hlavního hrdiny.
Gravitace (2013)
Nezáleží kolik vesmírných stanic vystřídá Ryan než se dostane na zemi. Ani, že ta čínská vypadá jinak.... Ten chlap prostě neumí natočit špatnej film. Podívaná skvělá a jedno z mála 3D, které mě neobtěžovalo a naopak, když mělo přijít, přišlo nenápadně a s plnou parádou.
V zajetí démonů (2013)
Bála jsem se většinu filmu. Hvězdička dolů je za pár za uši nebo oči tahajících scén...
Kick-Ass 2 (2013)
Nevzala mě ani jednička, u dvojky jsem neměla žádné očekávání, ale i to stačilo, abych se polovinu filmu nudila a druhou si říkala, že chtít být "cool" a šokující za každou cenu je fakt na škodu. Kvalitu titulky nekomentuji, to že je nemusím číst neznamená, že mě rychle spíchnuté jazykové necitlivé titulky neuráží. Když tak nad tím přemýšlím, ani vlastně nevím, proč jsem dala dvě hvězdičky. Asi za hlášku Hit girl při masakrování obří Rusky...
Wolverine (2013)
Jedna hvězdička za zhruba tři povedené scény za film a jedna za naštvaného a pro ženské publikum pořád skvěle vypadajícího Jackmana. Záporné hvězdičky jsem raději nepočítala, mínusové stupnice tu totiž nejsou....
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Protože vzdělávání spotřebitelů v téhle zemi není nikdy dost.