Recenze (197)
Susedia (2006) (seriál)
Jako slovenský seriál, a vůbec jako sitcom, mě to velice příjemně překvapilo :-D . P.S.: Vysílací čas ráno před Kobrou 11 velkou výhodou!
Mazací hlava (1977)
Ehm, kde začít? A kde skončit? Při nejmenším, je to fakt nechutné. A dále? David Lynch nás zde nutí se bát již při pouhém počátku a to jen zapnul kameru a pět minut ji ponechat jen tak stát na jediném místě. Ne, doopravdy nechci ten film vidět znova. Ne, vážně mi stačí. Aby mne někdo donutil mít takový strach, abych se pro odlehčení začala smát již při záběru na Henryho, když šlápne do kaluže neumí nikdo. A nechci, aby toho kdokoli dosáhl podruhé. Pane Lynchi, překonal jste všechna temná zákoutí nejen své duše, donutil mně, abych se na několik desítek minut hnusila sama sobě, aby mi bylo špatně, téměř, abych brečela, a to ani netekla krev... P.S. Tento komentář jsem psala asi po dvou letech, co jsem tento film viděla. Tehdy jsem se řehtala od počátku do konce jako malé děcko a co minutku křičela 'nůůůdááá'. Myslím, že nyní je mi jasné, proč. Jen blbec se začne smát.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Ne, že bych tento seriál měla zrovna v oblibě, ovšem díl 2/8 Summer sucks mě dostal :-D. (Uvidíme, jak se můj názor změní po zhlédnutí několika dalších dílků...)
Neznámý (2011)
Film, který jsem si pustila jen tak a dostala více, než se mi kdykoli mohlo zdát. To, že Liam Neeson je dobrý herec i člověk, vím, (tedy myslím si, že to vím), již docela dlouho, ovšem ten zbytek? V některých ohledech stále stejně nepochopitelné jako Muž bez paměti (a klidně mě pranýřujte za to, že tento snímek srovnávám s právě takovým), ale kdyby pan Molotov míchal svůj koktejl znova a ne z chemických látek, avšak z herců, nepoužil by jiné. (Malá role Sebastiana Kocha a Karla Markovicse potěší. ;-) ) A samozřejmě, nesmím opomenout ve své chvále ani režiséra a hudební doprovod. "Víte, jaké to je se zbláznit, doktore? Je to jako válka mezi tím, kdo máte být, a tím, kým víte, že jste. Kdo myslíte, že vyhraje?" P.S. Dokážete si představit, že by se tento snímek odehrával v jiném ročním období, než v zimě? P.P.S. Ti, kdo ještě mají rádi německé seriály, mne určitě pochopí. Všimli jste si, jak nám Karl Markovics zestárl?
Lidice (2011)
Nedokážu si pomoci a snad ani nechci, ovšem ten film ve mně zanechal něco nepopsatelného. Vím, že tento snímek má chyby, ale jako celek působí velice poutavě. (A zbytek příště. Kdo se o tento příběh moc nezajímal, bude překvapený, kdo se zajímal, možná bude trochu zklamaný.) A vzhledem k tomu, že nemám ráda naši tuzemskou tvorbu, tlesklám tvůrcům. (Takto zticha jsem u závěrčných titlulků už dlouho nebyla...)
Nula (2010)
Výzva pro všechny nuly. (A že se mezi ně také občas počítám :-D ).
Fantom opery (2004)
Uh. Kde začít? Nádherná hudba, originální kulisy, ztvárnění příběhu, výkony... Gerard Butler jako fantom opery se mi jednu chvíli hnusil, chvíli jsem jej litovala, chvíli obdivovala, jedenkrát se i smála (ano, a tu scénu, kdy La Carlotta začne zpívat jako chlap si pustím i čtyřikrát za sebou)... Jednoduše, čekala jsem málo, dostalo se mi mnoho ;-) .
Černá labuť (2010)
Co více dodat? Aronofsky se znova překonal a svým uměním nakazil i Natalii Portman, Milu Kunnis i ostatní... Jen tleskám! (A zbytek příště.)
Mamma Mia! (2008)
Ano, poutavé to je! A ty písničky od Abby mi v uších znějí dodnes! (Ach jo.)
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
"Uh oh." Vhodné pro děti do pěti let a jejich starší sourozence, kteří mají volné lístky do kina. (Ne, asi tento filmů doopravdy nemusím.)