Poslední recenze (7)
Mariňák (2005)
Pre niektorých divákov to je nudné, pretože je tam málo bojových, vojnových scén. Ale podľa mňa tento film nie je vôbec nudný. Je fajn vidieť film o mariňákoch, o ich stresoch, nervoch. Tento film nepotrebuje žiadne akčné vojnové scény, je o tom ako mariňáci v armáde trávia voľný čas, ako sa zabávajú, ako rozmýšľajú, ako plačú, atď..... Jednoducho povedané: Ak chcete spoznať mariňákov alebo chceťe vedieť aspoň trošku o nich... Tak si jednoznačne pozrite tento film :)
Květ pouště (2009)
Waris Dirie → Obdivujem túto ženu, musela sa prejsť strašnými vecami a dúfam že sa mi podarí prečítať si aj jej knihu. Aj keď si myslím že tento film by mohol byť lepšie spracovaný, ale je to film plný emócií spracovaný podľa skutočnosti. Waris je odvážna žena ktorá nad ktorou sa vo filme niekedy úprimne pousmejete, a niekedy sa vám tlačia slzy do očí ako keď malej "Waris" robili obriezku... Nikdy nezabudnem na vetu: Today is your lucky day :)
Zita na krku (2011) (seriál)
Samozrejme že je to trápne - a nič originálne... Tento tzv. ,,Supersitkom,, je otrasný, nie je tam žiadny humor, otrasné ksichty. Dušan Cinkota nepatrí vôbec pred kameru. On bude pre mňa vždy ten kto úžasne daboval Chandlera Binga z Priatelov :) Alebo Semir Gerkhan z Kobry 11 :) Tento sitkom je naozaj odpad.