Recenze (283)
Olověná vesta (1987)
Koupil jsem si to na DVD a jsem nadšen. Lepší než Četa...
A.I. Umělá inteligence (2001)
Dost velký omyl.
Amistad (1997)
Film proplul jakoby bez povšimnutí, přesto jde o velmi krásný a realistický.
Jurský park (1993)
Když jsem tohle viděl poprvé, nemohl jsem z toho mluvit, teď už mluvit můžu, ale dětinsky nadšený jsem z JP stále:)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Je možné se vyrovnat Dobyvatelům? Je, a Steven to dokázal. Ač je to nezvyklé, postava Indyho otce je obrovskou výhrou a Sean Connery se činí.
Navždy (1989)
Dost rozporuplné.
Purpurová barva (1985)
Spielberg točí i náročné filmy? Ano! A výborně. Životní role Whoopi Goldberg abáječně natočené. Rozhodně film nedělá ostudu (mimojiné také geniální) knize Toni Morrisonové...
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Největší dobrodružství, jaké jsem kdy zažil. Žádný film mě nikdy tolik nestrhl.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Spielberg potvrzuje své neuvěřitelné nadání - fam=ozní sci-fi, které je rozhodně klasikou žánru.
Dnes neumírej (2002)
Jednoznačně nejzábavnější Bond, kterému nechybí glanc akčnosti. Celkově jsou to nadmíru užitečně strávené chvíle v kině.