Recenze (283)
Spalující touha (1999)
Naprosto perfektní film s úžasnou, hutnou atmosférou, mnoha náznaky, grandiózní vizuální stránkou. Bez sebemenší chybičky!
Sestřička Betty (2000)
Vtipně a novátorsky napsané, a hlavně skvěle zahrané Renée, která tu o mnoho tříd přesahuje svou pozdější Bridget.
Perníkový dědek (1998)
Ač na Roberta Altmana nedám dopustit, tak tohle se mu vymklo z rujou. Děj nedrží při sobě, všechno je tak prapodivně na půl cesty. Johna Grishama nemusím, ale tohle je opravdu průšvih :(
Vítejte v Holly Springs (1999)
Moc pěkné. Další brilantní altmanovská vychytávka s nádherným jemným vtipem a skvělými herci, která je napsaná s lehkostí a z radosti.
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
To nejlepší, co kdy Věra Chytilová udělala. Vizuálně jednoduché a velice působivé.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Nedotáhnuté, místy až trapné a naprosto popírající genialitu autorky. Poplatná a jednoduše konvenční záležitost s dobrým výkonem Donutila.
Lužinova obrana (2000)
Možná trichu konvenční, ale výborně natočené a naprosto profesionální. Jen konečná pasáž "dohry" je až moc dojemná.
Taková zvláštní rodinka (2001)
Možná trochu ujeté, ale výborně napsané, se spoustou invence a bláznivých situací. Děj má obrovský spád a pořád se něco děje, ale ne na úkor postav. To ani nemluvím o obsazení, které září do dálky.
Vysněný život andělů (1998)
Jemný, křehký film ne pro každého, ovšem pokud se necháte unášet pomalým proudem vypravování, nemůžete prohloupit.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Nelze hodnotit jinak. Vnější souvislosti naprosto asimilovaly obsah a kvalitu filmu samého.