Recenze (283)
Final Fantasy: Esence života (2001)
Technicky bravurní, scénáristicky dost trapné, děj je nudný, bez napětí. O postavách se ai nedá mluvit, a ten konec - jedno velké zklamání...
Klub rváčů (1999)
Knížka Chucka Palahniuka je neuvěřitelně šílená. Film není tak šílený. I tak je dost šílený. A já jsem šílený, protože se mi šíleně líbil...
Braindead - Živí mrtví (1992)
Naprosto bezchybné. Šílené, neuvěřitelně vtipné a hodně o sekačce na zombie. Miluju tenhle film. Miluju scénu s krmením (skoro)bezhlavé zombie.
Přeber si to (1999)
Inteligentní zábava se skvělým de Nirem. Jednoduchý nápad dovedený k dokonalosti...
Na pokraji slávy (2000)
Hrozně zábavné, milé, nápadité a rozverné. Báječné výkony McDormandové, Hudsonové a Paquinové. Crowe rulez!
Akumulátor 1 (1994)
Tenhle film nemám rád. Humor mě nezaujal, vyznění filmu mě minulo. Promarněný čas i talent.
Air Force One (1997)
ford for president! Ztělesnění amerických hodnot v jedné osobě. Vše ostatní je jen tak akční...
Propadlí lásce (1997)
Roztomilá komedie, trochu mimo hlavní proud žánru - a Meg Ryan je prostě božská...
101 dalmatinů (1996)
Infantilní, disneyovské. Glenn Close je ale jako Cruella neodolatelná:)
Jackie Brown (1997)
Zábavné, originální - ale Pulp Fiction je jen jedno...