Recenze (45)
Oppenheimer (2023)
tak vacsia pi**vina nez toto bolo uz len vykúpenie z väznice Shawshank... alebo vlastne nie... obidve su rovnake pi**viny...
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Jedna hviezdicka za Toma Hanksa... inak strašná nuda
Marvels (2023)
Jedna hviezdicka len za Brie Larson. Inak strašná nuda. Kde sú tia zlaté časy marvelu???
Pearl (2022)
Jedna hviezdička len zato, že som od tej nudy numrel...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Čakal som poriadnu drámu a akciu... ani jedno ani druhe... suché rozhovory o ničom. Sem tam nejaká strelba...Velké sklamanie, až som mal chuť dať tomu len dve hviezdičky
Halo (2022) (seriál)
Nebolo to vôbec zlé, ovsem mohlo tam byť viac akčných prvkov a menej kecania, potom by som dal kludne aj 4 hviezdičky. V každom prípade sa teším na ďalšiu sériu.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Toto je presne ten typ filmu, pri ktorom 5 hviezdickove hodnotenie nestaci... 4 su vela, 3 zas malo... 3 A POL
Shazam! Hněv bohů (2023)
milujem filmy so super hrdinami... marvel aj dc... ale neznasam ten styl ked sa cely film cesie v znameni humoru a chyba mu akakolvek vaznost...
Mighty Morphin Power Rangers: Jednou provždy (2023)
Nie su tri hviezdicky ako tri hviezdicky... ak by som v detstve nepozeral serial strazci vesmiru a teraz by som sa s nimi stretol prvy krat, tak by som tomuto filmu na sto pro nedal ani jednu hviezdicku... nakolko ale som na strazcoch v detstve fical a toto mi tie pekne detske casy pripomenulo, tak tie tri hviezdicky su myslim objektivne z mojho pohladu. Ono myslim, ze presne toto bol aj umysel tvorcov tohoto filmu... a to sa im aj podarilo.
Poslední bohatýr: Kořen zla (2020)
Tak tento film je u mňa asi najväčšie prekvapenie, pretože nemám už moc čo pozerať, tak si pozriem aj to, čo by som asi inak nepozeral. Od tohto filmu som naozaj vela nečakal, no bol som velmi milo prekvapený. V podstate od samého začiatku filmu som sa bavil až do konca. Určite si ho ešte niekedy znova pozriem.