Recenze (26)
96 hodin (2008)
Tak tohle byla tedy akce. Stylové, akční, neskutečně rychle ubíhající. Skoro 5* Viva la France !
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Výborné, skvělé. Zprvu se jevící jako klasický díl Futuramy, který ale posléze překvapí a vyjíždí ze zajetých kolejí do skvěle zpracované a co je nejdůležitější hooodně zábavné parodie na LOTR-a. Opravdu super animovaná parodie. 90%
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Tak tohle je klasika ...
Podraz (1973)
Tak toto je klasika. Ta atmosféra 30.let mne nikde jinde tak neoslovila a nedostala jako při shlédnutí tohohle snímku. Má prostě své kouzlo a hlavně styl. A k tomu všemu ještě skvělý příběh o plánování a nakonec úspěšném provedení jednoho velkého dostihového podrazu, který je vlastně odplatou : ) but...You're right, Henry. It's not enough.........But it's close. :D Naprosto geniální ! 95%
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Naprosto úžasné kostýmy a masky a efekty. Originální creatures a že je jich teda požehnaně. Strhující akční scény....velkolepé...Guillermo del Toro opět dokazuje, že jeho fantasy jsou prostě super.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Klobouk dolů
Style Wars (1983)
If you want to know what hip hop is realy all about, see a film called Style Wars – KRSONE. Tohle je vážně graffiti klasika - starý špinavý NYC underground a počátky všeho...hiphop-ového ! TAKI 183
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Po dlouhé době fakt komedie, která není trapná až na půdu, nenudí a hlavně jsem se fakt zasmál ! Na tři málo musím dát fakt čtyři. Pobavilo.
Spalovač mrtvol (1968)
Skvělá kamera a neskutečně prolínající střih - krásně plynule přechází z jednoho momentu na druhý - a k tomu excelentní Rudolf Hrušínský, ze kterého v závěru vychází něco, co se jen těžko chápe až člověku bere dech. nikdo nebude trpět, spasím je všecky
Maraton (2005)
...krásný příběh