Recenze (328)
15 minut (2001)
Poctivá kriminálka, co se příběhu týče. Akce, skvělí herci i trocha nadsázky. De Niro zde má svůj standard, Roden víc a víc překvapuje! Jen Oleg mi tam s tou kamerou občas neseděl.
Philadelphia (1993)
Nejtragičtější film, který jsem zatím viděl. Tom Hanks se hlavní role zhostil maximálně profesionálně. Denzel Washington mě v tomto filmu hodně zaujal přesvědčivým ztvárněním advokáta.
Taxi, taxi (2000)
Lepší než jednička. Francouzi komedie prostě uměj - a to jak příběhové, tak bláznivé. Tahle patří k té druhé skupině mezi ty lepší. Svižné, pár slušných vtipů... A to stačí, ne? U tohoto žánru určitě.
Taxi (1998)
Nenáročná oddychovka od A do Z. Vtipné hlášky, se zápletkou a příběhem je to horší.
Jurský park (1993)
...aneb jak může pověst dlouholetého výzkumu zkazit jeden výpadek proudu. Jurský park je zručně natočená dobrodružná podívaná pro celou rodinu. A není nad to, když na závěr člověk dinosaurovi nakope držku :-D
Kinsey (2004)
Skvělý Liam Neeson coby "ProK" ve VELMI otevřeném filmu, což se mi moc líbilo. Měl bych se podívat do encyklopedie, co to vlastně jsou ty žlabatky, které dr. Kinseyho neproslavily... (?)
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Tohle námořní dobrodružství je určitě kvalitní po technické stránce, obsahuje několik působivých scén, ale nijak výrazně mě nezaujalo.
Predátor (1987)
Špičkový akčňák už jen proto, že natáčení v pralese muselo dát pořádně zabrat. Zápletka i celý vývoj filmu připomíná Vetřelce (výsadek, jehož členy postupně likviduje neznámý tvor). Těžko říct, kdo je děsivější... Vetřelec řádil ve vesmíru, Predátor na Zemi...
Mars útočí! (1996)
Jedním slovem: hrozné. Dvěma slovy: dvakrát hrozné. Parodie by neměla být holým nesmyslem.
Všichni říkají: Miluji tě (1996)
Muzikál, v němž se nepovedly ani písně, ani tance. Taková vlídná parodie. Třetí hvězdička je za komický a přirozený výkon Woodyho Allena.