Recenze (974)
Chained (2012)
Dobre je se zamerit na zaverecne titulky, kde nam zvuk dokonale vylici jak Rabbit ve skutecnosti dopadne. Par nudnych scen mi nakonec film nezkazilo, takze za tri pani Lynchova...
Total Recall (2012)
Konečně jsem si spravil náladu po skoro-sračkoidním looper. Kamera a efekty prostě super. Jen tak dál Coline. Jen tak dál Lene !!!
Hory mají oči (2006)
Moje Silvestrovska klasika...
Kanadská soda (2011) (pořad)
Bavilo !!!
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Kurnik to zas bylo...ten chce zabit toho a ten zas toho a vsichni dohromady udelaji moc. V hlave jsem mel zmatek. Prilis moc dramatickych vlozek tomu neprispelo. Sci-fi bylo malo zcifovate. Willisovi narostl pupek. Proste nejake nevyvazene...
Lovci dinosaurů (2005)
Je zajímavé k čemu se Burns upsal, když hraje v relativně průměrných filmech. To možná i startrek měl lepší triky. Zábavovka jasná ! Ale! - dávám jednu * ...už kvůli dětem...
Temné patro (2008)
Nekdy shlednu film, aniz bych o nem neco vedel - zde, u tohoto pripadu to byla nazorna chyba. To ze ma hodnoceni kolem 40ti procent u mne nehraje roli, presto bych mozna cekal i mene. Hold kazdej den neni posviceni :) ano pratele i tuzka me iritovala:) i nesympaticke herecke vykony, i tmavost a styl, i jednotlivy herci, i dej. Ale abych nepel jen samou negativitou, kdyz se blizi ty svatky - tak uvodni titulky se daly!
Zombies (2006)
Když už to na mě nepůsobilo jako nějakej zombie strašidelný horor, alespoň jako uspavadlo posloužilo dobře - 45 minut a nebylo co řešit.
Sinister (2012)
Přiznávám se... Díval jsem se na to na 2krát. Včera v noci jsem to o půl jedné vypl - kvuli strachu, a trochu i únavě(odpolední), dnes na podruhé dokoukáno. Tma, sluchátka ci kvalitní zvuk, samota doma - budou dozajista přispívat k vzrušujícímu zážitku.
Bitevní loď (2012)
Polovtip/akční-scify.