Recenze (213)
Milionář z chatrče (2008)
Samotný film není dle mého tak vinikající, jako počet cen, který získal. To, co ho ale vážně dobře doplňuje, je soundtrack. Takhle dobrý tu už dlouho nebyl.
Whose Line Is It Anyway? (1998) (pořad)
Neuvěřitelně vtipná improvizace, která nemá obdoby. Colin a Ryan jsou nejlepší komici, kteří se kdy objevili na TV.
Sixteen Candles (1984)
Šestnásť sviečok je dobrá komedie se spoustou hlášek. Několik z nich už z hlavy jen tak nedostanu xD "What's happening hot stuff?"
AZ-kvíz (1997) (pořad)
"Volejte komu chcete, ale pište Alešovi."
Temný rytíř (2008)
Jako milovník Burtonovského Batmana jsem se na Temného rytíře zas tak moc netěšil a ani nevěřil, že bude něco extra. Bylo. Sice né po celou dobu, ale bylo. Během filmu jsem měl takové zvláštní mrazení, které většinou signalizuje něco hodně vyjímečného a neobvyklého. To film přesně je a hrdě se zařadil mezi legendy světového filmu.
Letadla, vlaky, automobily (1987)
Dle mého John Candy ve své nejlepší roli, která mu přesně sedla. Must see film pro milovníky komedií.
Strýček Buck (1989)
John Candy a Macaulay Culkin in their prime. Tihle dva táhnou celý film a neumím si místo nich představit kohokoli jiného. Velmi dobrá a hlavně příjemná komedie.
Snídaňový klub (1985)
U nás celkem neznámy film. Za louží ale kultovní teen drama/komedie, která v sobě má ohromné množství poselství. Skutečně nechápu, že jsem tento skvost viděl až teď (2008). Kdo tomuhle dá 3 hvězdy a méně, tak by měl vyhledat odbornou pomoc, ať má k tomu důvody jakékoli.
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Ja vim, ze to je pro spis pro deti, ale ty neuveritelne necekane scenky, vyborny dabing a totalne ulitle postavicky nemaji v prastenosti snad konkurenci.
Poslední Mohykán (1992)
Uchvatna podivana s prekrasnym soundtrackem. Film si me ziskal uz uvodni melodii.