Oblíbené filmy (10)
Ukradené Vánoce (1993)
Kundun (1997)
Velká ryba (2003)
Fantáziou pretkaný film, ktorý sa vám nebude zdať prehnaný, ale skôr milý a pohladí vás na duši. Dojímavosť záveru nemalo konca kraja a ja som bola úplne premočená od sĺz, ktoré nedokázali prestať tiecť z mojich očí. Je potrebné, aby každý z vás dal "Veľkej rybe" šancu dať mojim slovám význam.
Dokonalý trik (2006)
Moulin Rouge (2001)
Temný rytíř (2008)
Prázdniny (2006)
Melodie mého srdce (2007)
Království nebeské (2005)
Flash (2023)
Priznám sa šla som do toho s veľkými obavami prečo je to našimi médiami kritizovaný film a doteraz nechápem PREČO má takú slabú navštevnosť ..bolo to EPICKE..... už dávno som.nevidela také dobré dielo z produkcie DC .....asi naposledy to bol JLA od zacka snydera ....nenudila som sa ani minútku ...bola som prekvapená, že som nenašla žiadne nudné pasáže.... výkon Ezru v dvojrole nemal obdobu a popravde z celej JLA mi najviac liezol na nervy a tu som ho neskutočne žrala....film som si chcela užiť a vážne som dostala všetko čo požadujem od famózneho filmu: napätie....akciu....dojatie.....smiech....prekvapivé zvraty....nostalgiu...a dokonca aj v závere som vstala zo stoličky (vlastne z kresla) a to doslova !! BEŽTE DO KINA! je to skvelé ;)