Recenze (90)
Lovci hlav (2011)
Jaime Lannister honí trpaslíka. To dát na plakát tak zisky prorazí střechu :D
Rivalové (2013)
Kvalitně natočený film o zlaté éře F1. Jak moc současnou F1 nemusím, tak tenhle film se im opravdu líbil. Nadupané závodní scény, famózní Daniel Brühl jako Niki Lauda... u mě za *****
Nespoutaný Django (2012)
Těžce frajerská, hlášky trousící westernová jízda, ve které Tarantino převrací naruby učebnice lidské anatomie. Naprosto zasloužený Oscar pro Christopha Waltze a rozhodně jeden z nejlepších filmů (nejen) tohoto roku. 99,8%
Mládí v hajzlu (2009)
Buď to natočte pořádně a nesnažte se zhustit 3 díly do jednoho filmu, nebo netočte vůbec
Eurotrip (2004)
Lehce nadprůměrná road movie. Vinnie Jones je dokonalej. 75%
Noc patří nám (2007)
Průměrný film který s The Departed spojuje tak maximálně Mark Wahlberg. 60%
Vůně ženy (1992)
Herecký koncert Al Pacina. 5*
Kulový blesk (1978)
Já jsem jenom řídil palbu..85%
Generation Kill (2008) (seriál)
Fajn seriál o bordelu v armádě USA. 5*
Speed Racer (2008)
Hloupá, leč vizuálně našlapaná blbost pro hloupé americké publikum