Poslední recenze (123)
Raya a drak (2021)
Kvalitní, ale jinak vcelku průměrný animák. Na mne trochu moc patosu, ale hodnotím 3.5 a zaokrouhluji na 4 :-)
J. Edgar (2011)
Tak tenhle film mi vůbec nesedl. Přitom tam bylo takového (promarněného) potenciálu, ale ze spousty důvodů to nefungovalo. Časté časové skoky byly zmatečné a zbytečné. Starý Tolson byl příšerně namaskovaný, působil neuvěřitelně uměle. Neseděl mi ani barevný look a svícení filmu, chápu pokus o vytvoření atmosféry, ale tady to bylo silně přehnané. A jedním z vrcholů filmu jako mělo být to, že dal konečně jistému člověku pusu (čti okatěji najevo svůj vztah)? Trošku málo na film z tohohle století…
Rodina na baterky (2021)
Kouzlo všech sci-fi a fantasy světů je v uvěřitelnosti daného světa a vtáhnutí diváka do děje. A pokud je film natolik plný nesmyslů, scénáristických kráterů apod., že to odvádí pozornost od jinak zábavného děje a spousty skvělých vtipů, je to špatně. A rozhodně nehodnotím optikou "vážných" sci-fi filmů, beru to jako zábavnou jednohubku, kde nemusí vše perfektně sedět. Jenže pokud nesedí prakticky nic a mám většinu času pocit, že scénáristé jen házeli na hromadu co nejvíc "cool" nápady, bez ohledu na nějakou logiku, náznaky dodržování přírodních zákonů apod., je to zkrátka silně rušící...