Recenze (136)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Film přináší přesně to, co od této řady očekávám, další akční nářezovinu s hvězdným obsazením. Já byl maximálně spokojen, Mel byl nádhernej záporák a Bandaska pobavil :) Chci další díl.....
District 9 (2009)
Tak tohle je pecka, naprosto dokonalé neokoukané scifi ! Mistrovské nápady a fantastická realizace, já bych chtěl dvojku !
Kdo nastaví kůži (1981)
Super kriminàlka....francouská kvalita 80let. Delon ve vrcholné formě, super hlášky, gesta, pohledy ....ten duch vrcholných časů francouzské kinematografie je omamující. A přesto že místní chytrá mládež mluví o složitosti....není to pravda......jen to prostě zapadá do filmů z této doby.
Na hraně zítřka (2014)
Super filmeček pro příznivce military scifi..... doporučuji všem závislákům na tomto žánru...... Drobná výtka logice.... nepřátelé zabíjeli rychlostí a většinou chladnými zbraněmi....nechápu proč posílat pěchotu..... bombardovat z dálky a posílat tanky....
Ulice (2005) (seriál)
Původně jsem chtěl dát tak ze dvě... přeci jenom to nějaký děj má a pár herců v tom skutečně hraje... ale po přečtení mraků urážlivých, rádoby seniorních hodnocení, dávám schválně 4 ! Nedokážu se přenést přes zbytečně urážlivý tón místích všeznalců :(
Monstrum (2008)
Ty tři dávám za ten námět, takovej film mi chyběl.....oživit monstrum z HalfLife to je super.....ale absolutní megaúlet je to, jak tu horu masa nedokážou rostřílet tak silnými konvenčními zbraněmi :'( to mohl vymyslet jen debil.....
Třetí patro (1985) (seriál)
Seriál z doby kterou jsem zažíval jako týnejdžr :-) Ale zachycení reálných problémů mládeže je natolik dobře natočeno že dávám 80 %. Seriál je mnohem zajímavější než dnešní US sračky....reálné situace a reálné řešení....
Smrtihlav (1998)
Perfektní čisté a velmi náročné scifi- děkuji !
Ztraceni (2004) (seriál)
První série 5 hvězdiček Druhá série 4 hvězdičky Třetí série 3 hvězdičky Čtvrtá série 2 hvězdičky Další už sleduji jen s vypětím sil. A finále .... fůůůůůj , se zbláznili ???? Odpáááád ! Překombinované, neskutečně natahované a stráááášně nezáživné. Přitom ještě po druhé sérce jsem byl nadšen. Největší pachuť v ústech mi spůsobil scénárista, to je megač.... , takhle zabít pefektní námět. Nejvíce je mi líto ztraceného času sledováním této slátaniny. Mám rád záhady, mystično, tajemno, ale tohle je jen megaslátanina, která si na to hraje a dělá z prdu kuličku. Žádného rozumného rozřešení se nedočkáte, protože si na tajemno jen trááápně hrají ! Sračkoseriál, který si hraje na strašně chytrou super cool věc :(((( A jsem moc rád, že nás víc, kteří si tu nechrochtají blahem.
TRON: Legacy 3D (2010)
Je to až psychopaticky dokonale vymazlený designový fetiš. Krásná ukázka jak dokáže forma a provedení nahradit myšlenku, scénář, zápletky, hraní. Jako jo, je to fajnově koukatelná scifárnička, ale na jedno podívání. Řeknete si ano, je to zajímavé a to je vše. Žádný převrat se nekoná. A o výkonech pro mne mega nesympatického Bridgese nemluvím.... Super hudba... prostě 3 hvězdičky.