Recenze (136)
Strážci - Watchmen (2009)
Začnu trošku negativně... příliš roztáhané, nafukované, mnoho řečí na nic. Jako pokus doslovně přenést tak monstrózní comics na plátno je prostě vždy dilema, co nechat, co uhladit, co vyhodit... jak to udělat co nejkomerčnější... No, některé postavy jsou perfektně zahrané a je radost je sledovat a držet jim palce , Rorschach. Některé jsou spíš otravné a je jedno, že mají hrát prim... jako je nabubřelý megamodrák. Celkově moc dobře pojmutá atmosféra a film umí vtáhnout do děje. Za mně 80 a doporučuji každému fanouškovi. V kině paráda. Režie a kamera super. Tohle se dá zkouknout vícekrát.
Enderova hra (2013)
I když jsem nadšeným čtenářem, vůbec mi zkratky a zjednodužšení neva....jsem rád že to někdo kvalitně hodil na plátno. Dětští představitelé jsou nesympatičtí, ale to neva charakteru postav to odpovídá. Ford je výbornej. Zpracování super, triky na jedničku, věřím jim to. Příběh je jedinečný a pro fanouška scifi patří do Top ten :-) Doporučuji..... Pro superchytráky co žánr nemusí dobrá rada, jděte na něco jiného:-)
Nevědomí (2013)
Čistá scifárna natočená přesně pro nás, milovníky staré dobré sci-fi školy pánů Asimova, Clarke, Sapkowski, Lukjaněnko a pod.... Parádně natočeno, sqělé triky, silný nosný příběh a akce ! Akce tak jak to má být. Tomášovi jsem věřil každé slovo, každé gesto. Triky mňam. Soundtrack jedna báseň. Zvuky droidů - fantastické..... Slova Horatiuse znějící při finále mrazí: A může lépe umřít muž než nebezpečím v boji, za svatý popel otců svých, za oltář bohů, vlast svoji?
Sněženky a machři (1982)
Super film....ve všech směrech...je to prostě kus reality života dnešních 40_45tníků. Kus života, který jsme v našich osudech tehdy na lyžácích prožili....bez jakékoliv ideologie, bez politiky....jen my a hory. Film má všechno, co má film o třídě puberťáků na horách obsahovat.... Je to film o lidech pro lidi...a je super. Jsem hotovej z negativních komentářů dnešních frikulínů, kteří "film nemusí“ protože asi není dost "cool“. Je to trapné, když někdo, kdo ví úplné prd o životě, se snaží odborně hodnotit film, na který doroste za 15 let :-\ Je směšné hodnotit film z pohledu filmového kritika, který neumí nic.....jako perlu jsem tu kdysi čet, že film nemůže mít 100%, protože ho chápou jen češi.....šmarjá, dyť je to přeci českej film...to je k breku....
Světová válka Z (2013)
Jojojo..to je alespoň pořádný filmeček...má to spád, má to děj, má to nové myšlenky...je to slušná akční jízda po celém přezombizovaném světě.....Braďák jede a umí to a věřím mu to všechno. Doporučuji, pro milovníky žánru povinnost.
Profesionálové (1977) (seriál)
Skvělý seriál z doby mého dětství, akční, drsný a pro mě zatím nepřekonaný. Je to kus řemesla, které dnes nemají novodobé načančané kriminálky šanci porazit. Je mi úplně jasné, že dnešní frikulíni, s multikulti myšlením to nemohou pochopit.
Hunger Games (2012)
No to byla tedy megaslabota. Asi je tenhle "trhák" zacílen na mládež, na střelenou mládež a potom to nemám co hodnotit já čtyřicátník :-) Ale přesto si to dovolím. Nechápu, co na tom všichni vidí? Slaboduchý, skoro debilní, scénář. Otřesná kamera. Masky na poblití. Tuny nelogičností. Přespolní běh s lučíkem jako boj o přežití ? No dvojku nechci vidět. Jako platit za to v kině tak se picnu :-)
Temný rytíř povstal (2012)
Slabota....neuvěřitelné a nelogické chování většiny postav, nihilismus bez smysluplnosti. Jako těšil jsem se, mám tohle rád, ale ne....takto už ne. Nemohu říct, že je to špatnej film, ale je v tolika místech přepálenej, že říkam a dost. Záporňáci byli spíš trapní, než nebezpeční...jako za mě zklamání... Po druhém shlédnutí a domyslení souvislostí mám chuť dát 2 :( Nabubřelé gesta a neskutečně vážné kecy vo ničem....bože Nolane :'( Nic nemám na to nervy.... tuny nelogičností....a to jsem BM miloval....fuj Boží je ale soundtrack !
Bitevní loď (2012)
Žánrově moc pěkný kousek. Já se bavil mistrovsky. Americký hrdinský patos mi nevadí, prostě už s ním počítám. Triky super. Herecké výkony slabota. Řada nelogičností, ale v zájmu daného žánru to neva. Kdo miluje staré dobré bitevníky, ten si přijde na své :-) za AC/DC dávám 4ku.....
96 hodin (2008)
Krásná čistá akce. Jednoduchý a přímý scénář. Film bez hluchých míst. Řemeslně dokonale postavený kousek. Liamovi lze krásně uvěřit míru nasrání. Zároveň obsahuje řešení albánsko-arabské otázky :-)