Recenze (99)
Drtivá porážka (2008) (pořad)
Pokud člověk nepřekonává nastražené překážky na vlastní kůži, tak se pořad jeví jako místy velice vtipná komedie... pro zasmání dobrý....:))
Ďábel (2010)
Normálně se na filmy podobného typu nedívám, ale zkusila jsem to a upevnilo mě to v tom, že nikdy jejich fanouškem nebudu. Film mě za celou dobu nedokázal ani na vteřinu zaujmout, nicméně hudba dobrá...
Pokoj 1408 (2007)
Na ten film jsem se těšila, slyšela jsem na něho dobré recenze...celou dobu jsem čekala na něco,čeho bych se lekla,na něco vzrušujícího, co žel nepřišlo...
Metoda (2005)
Na první pohled ničím nezaujímavá zápletka... tým lidí, kteří sedí zavření v kanceláři a všichni bojují o jedno pracovní místo... na pohled druhý, tedy pohled divácký, je tento film opravdu zábavným "výběrovým" řízením, se skvělým scénářem, s dobrými herci a samozřejmě dialogy...
127 hodin (2010)
Fakticky dobře natočený film o statečném muži...nevím, zda bych si taky dokázala sama uřezat ruku...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Zde Brad Pitt dokázal, že je herec první třídy...:)
Pravá blondýnka (2001)
Reese je vynikající herečka...jednička stála za shlédnutí, což se žel nedá říct o druhém dílu... ale tak, jsem taky pravá blondýnka, nesmím svým hodnocením a komentářem zklamat a kazit partu ;D...
Spider-Man (2002)
Z velké známé trojky: Batman, Superman a Spiderman, jsem vždy inklinovala k Spidermanovi...možná i proto se mi všechny tři díly tak líbily...
Terminátor (1984)
Arnold jede!!!! :D Fakt "hustej" akční film, který je plný napětí, který je, myslím, nesmrtelný...
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
tohle mi vždycky trošku vadilo...a to i přes to, jaká je to česká klasika...