Poslední recenze (12)
Červená Karkulka (2011)
Vizuálně pěkné ale jinak mě to nezaujalo.
Místnost sebevrahů (2011)
Pro mě parádní film. Nechtěl jsem aby tenhle film vůbec někdy skončil prostě jsem chtěl sledovat další a další dny Dominikova života, škoda jen že nakonec musel zemřít (to jsem trochu předvídal ale nepřipouštěl jsem si to :) ). Za mě *****
Carrie (2013)
Asi první horor u kterého mi byla ,,hlavní vraždící postava" sympatická (nejvíc jsem měl husí kůži z Julianne Moore) . Určitě zajimavý námět i když přebraný, navíc Chloe to zahrála dobře!