Recenze (126)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Velmi příjemná nostalgie. Hlavně konec s trvalým úsměvem. Nic víc, ale taky nic míň
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Tohle je náš Strahov!
Krvavá nevěsta (2019)
Alexi..chci se rozvést. Super úlet, který ukazuje, že před svatbou je třeba se pořádně seznámit s rodinou nastávajícího partnera
Predátor: Evoluce (2018)
Tohle jsem fakt nečekal - tohle si Predátor nezaslouží. Mimozemský psi, nejinteligentnější kluk na světě je zrovna syn hlavního hrdiny, doktorka biologie má za sebou evidentně vojenský výcvik nejvyšší úrovně, umíraj jen ti ostatní v davu...prostě příšernost. Pryč od toho - v půlce filmu jsem přemýšlel, jestli to nepřepnout na parahokej...a měl jsem to udělat!
Total Recall (2012)
Naprosto zbytečný film.
Smrtihlav (2017)
Zkratkovité, rychlé, skákající, neherecké. Anthropoid to dává s prstem v uchu. Zbytečný film.
matka! (2017)
Úchylárna jakou svět neviděl. Koukám jako blázen..JL famózní.
Dunkerk (2017)
Něco tak autentického jsem snad ještě neviděl a počítám, že to bude trvat dlouho, než se tomuto něco aspoň na dohled přiblíží..
Ve jménu krve (2016)
Bože můj....nic jinýho mě teď, po shlédnutí filmu, nenapadá...
Proč právě on? (2016)
Ty kapybary na tom obraze - to se musí vidět :). Po dlouhé době jsem se fakt pobavil. doporučuju.