Recenze (124)
Přes prsty (2019)
Bavil jsem se luxusně celej film. Kolik bych měl dát hvězd?
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Na rovinu. U filmu jsem usnul a nemám potřebu to dokoukat. Rovnice Johnny Deep = super film, v tomhle případě prostě neplatí.
Dallas - John Ewing III: Part 2 (1979) (epizoda)
Tak nějak standardně průměr. Hvězda navíc za konec, který překvapil.
Učitel (2016) (seriál)
Postupně, díl od dílů, to gradovalo až do nečekaného finále v desátém dílu. Co přinese druhá série?
Joker (2019)
Asi to není film úplně pro každého. Ale pro pochopení zrodu Jokera super. Navíc brilantní Joaquin Phoenix.
Pat a Mat: Zimní radovánky (2018)
Starým klasickým dílům to nesahá po kotníky. Spojit pět dílů dohromady a pustit to do kina? Nevím.
Ledové království II (2019)
Mělo to děj , spád, překvapení, vtip, povedenej soundtrack.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
I přes veškeré výtky ve zdejších recenzích, Janák prostě pohádky umí. Pohádka opět jako předešlé nabízí vtip, výborné výkony některých herců a smysluplný děj. Co chceme víc?
Čertí brko (2018)
Od začátku do konce jsem se bavil. Jen tři zbytečný písničky si autoři mohli odpustit.
Matky na tahu (2016)
Nechtělo se mi koukat a nakonec jsem se fakt bavil.