Recenze (254)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Hodnotenie 100%. Toto je dokonalé.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Na ČSFD veľmi podhodnotené, ale na 5* ee, nie je to jednotka, ale... Nostalgia, hrajú takmer všetky postavy + cameo navyše potešilo, pohodovka na nedelu večer. Som rád, že to vzniklo, +1* za Snipesa. PS Murphy je tehotný?
Greyhound (2020)
Tu je to, čo chýba midway... Pokora.
Bullittův případ (1968)
Aj keď je film priemerný, tak keď sa v ňom nájde nadšenie pre detail a pozriete si niečo, čo by ste z takéhoto roku nečakali, tak proste to nadšenie stojí za to. Hovorím o naháňačke samozrejme, ten pach, tá prirodzenosť, zvuk, reálnosť a prekvapivosť, strih, môžem kašlať celok, pamätať si budem... Film z 68...
Deadpool (2016)
2 x som sa to snažil pozerať, po 15 minútach vypol... To sa proste nedá... Ale možno, keď budem mať 40, skúsim 3. pokus.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Tu je niečo, čo my chýbalo v sedmičke - hviezdne vojny. Nemám absolútne žiadnych výhrad ohodnotiť film na 100%. Ako sa hovorí "trafil si klinček po hlave", tak tu autori trafili jedným úderom 10 klinčekov.
Sejmi prezidenta (2014)
Totálna peachovina, ale zabavná, proste fínsko-americké klišé, Američania si tiež viedia zo seba vystreliť.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Šialenosť takýto film natočiť, tie postavy, ten smrad ropy a odtrhnutých hláv, tá energia akcie vynáša film do postapokalyptických nebies.
Star Trek: Renegades (2015) (TV film)
Konečne ten pocit, že pozerám ďalší diel Star Treku aj so známymi seriálovými tvárami. Na pilot k seriálu v pohode, ale nie super. Vadili už spomínané efekty, ktoré proste v jednej scénke (hviezdne lode) nastavia laťku až pozoruhodne vysoko a zrazu v ďalšej scénke (Záber na veliteľstvo, alebo oheň na začiatku) je to moc do oči bijúce, akoby narýchlo spravené. Jednoducho nevyváženosť kvality CGI. A možno ešte niektoré divné vzťahy medzi posádkou a nasilu vyrozprávanie osudu charakterov po Voyageri. Film je na 3* ale jednu pridávam za obrovskú snahu priniesť seriálový Star Trek aj pomocou (Crowdfundingu).
Loupež na úrovni (2013)
Obrovské prekvapenie pre mňa, aj keď je to tak možno na 4*, dám 5. Pretože natočiť tak zábavné dielko s neskutočným scenárom a s rozpočtom podobným 1 dielu priemerného amerického seriálu, je to proste umenie.